Thursday 3 September 2015

Tips Kekal Bertenaga Sepanjang Hari

Assalamualaikum

Baru-baru ini saya menerima mesej dari seorang rakan seperjuangan di universiti dulu. Dia kata dia selalu letih lepas seharian bekerja. Balik rumah terus tidur, tak larat dah nak buat apa. Kesian pada anak dan suami katanya.

Allah...saya faham perasaan dia. Saya dulu pun macam tu juga. Tapi sejak saya mengamalkan vitamin-vitamin dari Shaklee Alhamdulillah..dengan izin Allah saya kekal cergas walaupun dah bekerja seharian. Tetapi atas faktor kekangan masa bersama anak dan suamilah saya berhenti kerja supaya dapat meluangkan masa lebih banyak dengan keluarga.

MasyaAllah..jauh dah melayang ni. Back to the real topic Mak Nani! Hihihihhh...

Al kisah kawan saya ni nakkan supplement yang boleh membantu dia kekal cergas sepanjang hari. Tapi budget bawah RM200. Saya cadanglan kawan saya ni ambil VITA-LEA IRON FORMULA & OSTEMATRIX.



Kenapa Vita-Lea Iron Formula?




Bagi saya mudah sahaja, pilihan yang tepat untuk orang yang tak berapa suka makan ubat dan budget kecik untuk dapatkan multivitamin terbaik tentulah Vita-Lea Iron Formula!

Selain harganya yang mampu milik, ia mengandungi 30 nutrisi lengkap yang terdiri daripada ekstrak sayuran dan buah-buahan, 12 vitamin dan 7 mineral penting. Jadi ia memang multivitamin yang terbaik! Lengkap dengan vitamin C, vitamin B, zat besi, zink dan segala jenis vitamin yang diperlukan badan.

Manfaat Utama: Penambah tenaga segera untuk badan, memberi kecergasan tubuh dan kekuatan mental sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian.

Klik di sini untuk lebih info mengenai Vita-Lea Iron Formula


Ostematrix Meringankan Stress

Bagi wanita bekerjaya, tugasan ditempat kerja dan rutin harian di rumah tentulah sangat memenatkan. Ditambah dengan bebanan kerja tanpa henti di tempat kerja jika tidak dikawal boleh menyebabkan stress. Jadi mereka memerlukan lebih tenaga dan rehat yang cukup.


Ostematrix sangat membantu bagi wanita. Selain berfungsi sebagai pembekal kalsium untuk menguatkan tulang, cik Oste ni boleh membantu mengawal stress, memberi tidur yang lena dan bangun pagi dengan lebih cergas. 

Masalah senggugut setiap bulan pun makin berkurangan bila berkawan baik dengan cik Oste ni. Kajian menunjukkan, pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak boleh meringankan sakit sewaktu haid dan membantu membuang air kecil. 

Bagi saya yang mengamalkan cik Oste ni, pagi saya sangat menggembirakan sebab mudah sangat membuang air besar. Saya juga menggalakkan wanita hamil untuk mengamalkan cik Oste ni.

MasyaAllah..banyaknya khasiat cik Oste ni.



Hubungi saya:
Farini binti Ahmad Ibrahim (ID 1160488)
SMS/Whatsapp/Telegram : 013-638 8886
Email: farini_ai@yahoo.com
COD are UPM Serdang, Serdang & Seri Kembangan

No comments:

Post a Comment