Saturday 23 May 2015

Sehari Menimba Ilmu di Bengkel Nutrisi Shaklee

Alhamdulillah...hari ini dengan izin Allah dapat menimba ilmu, menambahkan ilmu nutrisi dalam produk-produk shaklee. Bengkel Nutrisi yang berlangsung di Klana Resort Seremban selama 7 jam ini memberikan banyak input untuk para pengedar sah shaklee.


Pelbagai ilmu baru yang saya dapat dalam bengkel yang dikendalikan oleh Puan Sarah pakar nutrisi dari Shaklee. Dari bahan yang digunakan sehingga fungsi setiap produk telah diberikan penerangan yang jelas. Tidak rugi melabur RM40 untuk bayaran bengkel ini kerana kami disediakan makan tengah hari di samping ilmu yang sangat banyak kami timba di sini.

Terima kasih juga kepada upline saya, Master Norfahana kerana menaja tiket untuk suami saya ke sini. Last minute plan, sepatutnya suami saya hanya menghantar saya ke Seremban tetapi upline saya offer tiket free pada suami. Allah..rezeki Allah maha luas :-)

Alhamdulillah..dapat juga suami saya serba sedikit ilmu nutrisi. Lepas ni dia boleh share pada kawan-kawan lain pula. Sebenarnya tak ramai tau orang lelaki yang hadir ke bengkel-bengkel begini.

Lagi 1, seronok bershaklee ni bila kita boleh bawa anak² bersama ke seminar atau bengkel yang kita sertai. Tak perlu risau nak tinggalkan anak bila kita menghadiri bengkel seperti ini.

Bagi anda yang berminat untuk menjadi pengedar sah shaklee, boleh hubungi saya untuk pertanyaan lanjut. Tak perlu risau kalau tiada ilmu kerana Shaklee dan saya sendiri sebagai upline menyediakan pelbagai kelas bimbingan untuk memantapkan ilmu dan kemahiran dalam perniagaan ini.


Hubungi saya:
Farini binti Ahmad Ibrahim (ID 1160488)
SMS/Whatsapp/Telegram : 013-638 8886
Email: farini_ai@yahoo.com
COD are UPM Serdang, Serdang & Seri Kembangan

No comments:

Post a Comment